NOVINKY

arr3arr3 Mákos inspiráció A piros szín lett a jelenlegi lakberendezés és lakberendezési kiegészítők...

» Kvalita služieb a reklamácie
Kvalita služieb a reklamácie

 

Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha

V takom prípade sa ubezpečte či ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku 0918 772 471, ktorý je v pracovné dni od 8:00 - 15:30h. Ak Vám ani v tento čas nik telefón nedvihol skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať e-mail. V prípade nespokojnosti môžete kontaktovať manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu pripomienky@obraznastenu.sk.

 

Na e-mail mi nebolo odpovedané do 48 hodín, v čom je problém?

V takom prípade skúste zavolať na našu zákazníku linku 0918 772 471 alebo kontaktovať manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu pripomienky@obraznastenu.sk .

 

Ak nie som spokojný so službami Centra služieb zákazníkom, na koho sa mám obrátiť?

V takom prípade prosím kontaktujte manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu pripomienky@obraznastenu.sk.

 

Ako mám postupovať, ak chcem objednaný tovar reklamovať?

V takomto prípade je potrené, aby ste nás kontaktovali e-mailom reklamacie@obraznastenu.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri reklamácii.

 

Ak dostanem objednaný tovar poškodený čo mám robiť?

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kurierom rozbaliť a tovar skontrolovať. Ak bol poškodený pri preprave, je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade Vám uznáme reklamáciu.


 

NjM4M