» Kvalita služieb a reklamácie
Kvalita služieb a reklamácie

Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha.

V takom prípade sa ubezpečte či ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku 0918 772 471, ktorý je v pracovné dni od 8:00 - 15:00. Ak Vám ani v tento čas nik telefón nedvihol skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať email. V prípade nespokojnosti môžete kontaktovať manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu pripomienky@obraznastenu.sk .

 

Na môj email mi nebolo odpovedané do 48 hodín, v čom je problém?

V takom prípade skúste zavolať na našu zákazníku linku  0918 772 471 alebo kontaktovať manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu pripomienky@obraznastenu.sk .

 

Ak nie som spokojný so službami Centra služieb zákazníkom na koho sa mám obrátiť?

V takom prípade prosím kontaktujte manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu pripomienky@obraznastenu.sk .

 

Ako mám postupovať ak chcem obraz reklamovať?

V takomto prípade je potrené, aby ste nás kontaktovali emailom reklamacie@obraznastenu.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri reklamácií obrazu.

 

Ak dostanem obraz poškodený čo mám robiť?

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kurierom rozbaliť a obraz skontrolovať. Ak bol obraz poškodený pri preprave je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade uznáme reklamáciu obrazu.

 

ZjFlM